Tema: Re: Eurolygos 2010-2011 metų sezono krepšinio turnyro burtai
Autorius: Ramaas
Data: 2010-07-09 17:39:14
Barcelona“ (Ispanija), Zagrebo „Cibona“ (Kroatija),  sitos tai labai stiprios
yra ir dar kitos pirti uzkurt gali. cia C grupe

O A grupe (kazko visi tik I A ir linksta)
Tel Avivo „Maccabi, Belgrado „Partizan, Gdynės „Asseco Prokom ir dar bus
rusijos viena komanda.

na kai taip paziuri zalgiriui bus nelengva nors ir tie zydai pasikeite ir zaidejai
ir treneris, lenkai tai finansavimas kaip zalgirio tai moka tai ne , va partizan
tai nepasikeitus dar kolkas stipriai. Ir ta rusijos komanda duos gazo .

R.

"Marux" <marux@marux.lt> parašė naujienų news:i171b6$gau$1@trimpas.omnitel.net...