Tema: Re: Kodėl taip mėgstate futbolą?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-06-16 10:49:38
Visuose tavo išvardintuose "geruose" žaidimuose burbulo pūtimo yra daugiau,
negu reikia PLIUS dopingas.
 Galbūt nežinai epopėjos apie Karpovą ir kitus "tarybinius" šachmatistus,
kai buvo pasitelkta visa propagandinė ir kitokia mašina.
  O futbole yra tokios taisyklės, teisėjo veiksmai neskundžiami. Jei būtų
kiekvieną kartą žiūrima TV įrašas, rungtynės niekada nesibaigtų.
  Šia tokios banalios tiesos, kad labai tingisi ginčytis, būk tu geriau prie
savo ir boliejink už ką tik nori, sakykim, golfą.