Tema: Re: WC2010 - uz ka statysit?
Autorius: Riudolfas
Data: 2010-06-02 21:32:27
Hm... nezinau mano nuomone shandienai yra sunku pasakyti uz ka statyti kas
laimes WC. Yra daug kandidatu, bet lygiai toks pat gali buti ir netiketumo
faktorius; pvz 92- Danija; ar 00- Graikija;
Jei kalbant apie statymus pradziai manau reiktu ziureti tokius kaip kas
iseis is grupes ar pan.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5167 (20100602) __________

http://www.eset.com