Tema: Re: batai treniruokliu salei?
Autorius: Fla
Data: 2010-05-25 13:03:30
Tiesiog kartais kyla "outside the box" ideju, ir norisi padaryt "reality check",
t.y. pasitikrint ar tikrai yra rimtu priezasciu kodel taip nereiketu daryti.
Be to ir priezastys, kodel kazkas nepaplite, gali buti subjektyvios. Na pvz.
daugumai nepatinka kazkas, kas man nesvarbu/neaktualu.

Aisku judriu sporto saku, pvz. futbolo/krepsinio su tapkem ar sandalais
manau nepraktikuociau (nepatogumas sportuojant neatpirktu patogumu kitur;)

Bet kas liecia si atveji - pagalvojau, kad sporto pobudis (treniruokliai, svoriai)
tokiam 2-in-1 sprendimui gan dekingas (aisku priklauso nuo konkrecios programos,
pratimu, etc). Nes nera daromi staigus judesiai, ir bata paprastai veikia statmenos,
o ne lygegrecios pado plokstumai jegos (todel nelabai realu, kad koja pvz. ishslys is
bato i sona ar prieki, ir to pasekoje patirsi trauma). Kardio - dazniausiai dviratis,
koks "irklavimas" ar pan. (bet ne begimas ant takelio), o ir siaip jegos nulis.

Tiesa viena potencialia problema, apie kuria tektu pagalvot issamiau, visgi sugalvojau.
Pratimai blauzdoms (judesiai panasus i stiebimasi). Priklausomai nuo konkretaus pratimo,
gali reiket, kad koja bate laikytusi tvirtai (pvz. jei daroma ant pakylos, kai kulnas
buna zemiau pirstu).

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)