Tema: Re: ZAL - USA PROKOM
Autorius: Kestas
Data: 2010-03-04 19:04:42
> gal kita zodi reikejo pavartot, ta prasme, nebuvo tokios itampos, kokia butu
> buvusi, jei rezultatas butu ne apylygis, bet apie 25tsk

siaip nezinau, jautesi abejotina Romanovo itaka siose rungtynese. jau pirmam kelinyje aiksteje pasirode 10 zaideju. cia normalu esminese varzybose, auksciausiame profu lygyje? rezultatas kaip ant supyniu. O lenkai tai fygnia kazkokia, o ne lenkai jokie. visas zaidimas vyko tik tada, kai aiksteje nebuvo ne vieno lenko. Geriausiai zaide, kai buvo keturi amerikieciai ir Varda. cia pasityciojimas kazkoks. na gerai, Loganas berods turi (?) Lenkijos pilietybe, bet tai..
siaip dvi pergales yra tikrai geras rezultatas. bet kuriuo atveju galima teigti, jog pasirodeme garbingai. aisku, dabar jau geriau Unicaja paskutines gautu, bet man regis, kad lenkai neturi komandinio zaidimo ir Ispanijoj pralaimes. Sios grupes antra vieta leme atsitiktinumai. kas laimejo namie pries CSKA, tas ir praejo, o kad laimejo butent lenkai, dar nieko nesako. atvaziavo CSKA po 10(!) pergaliu is eiles i kazkokia Lenkija, atsipute visiskai, padare 18 klaidu ir gavo. siaip sistema cia tokia, kad jeigu daug metu pateksim i top 16, kada nors vis tiek pateksim ir i top-8, tiesiog cia viska gali lemti atsitiktines detales. dabar CSKA net pralaimeje mums 50 tasku laimes grupe, o jeigu vakar butu gave, tai galejo isviso likti paskutiniais grupeje, o praeiti, tarkim, - mes ir Unicaja... arba Panathinaikos keturi praleimejimai is eiles - tipo jie silpniausia Top-16 komanda? aisku, kad ne. bet reitinge, jeigu jis dabar butu sudaromas, jie yra 16. zodziu, kuo ilgiau dalyvaujame, tuo didesni sansai praeiti ir su labai vidutiniska komanda :)