Tema: Re: slidinejimas Lietuvoje
Autorius: Gipsas
Data: 2010-03-03 15:34:26
dar yra Birstonas.
Teko buti Brstone ir Anyksciuose.

Birstone blogai , kad kalnas siauras, gan status ir trumpas, man kaip
pradendaciajam tas nelabai tiko..Kita trasa, vadinamama "lengvaja", su gana
staciu ir baisiu gal 90 laipsniu posukiu., irgi nekas..
Kitas blogis elektroninis bilietukas prie bugeliu sukelia eiles, beto,
nekarta buvo kad per viena karta nuskaite keleta kartu, del ko vietoj
nusipikrtu 10 kartu nuciuoziau 7-8.
Anyksciuose kur kas geriau, kalnas platesnis, kiek ilgesnis, veikia du
keltuvai. Yra ir "juoda" trasa. Dvi slidziu nuomos, nera elektroniniu
bilietu, todel viskas vyksta greiciau.
Minusai: labai shudina su parkavimu, toli (lyginant su Birstonu), varlinykas
pradedantiesiems/instruktoriai kalno apacioje! taigi maciau, kaip
pradedantieji beviltiskai bande i apacia patekti., kad pasimokinti
slidineti.:)