Tema: Re: LKF taure
Autorius: PetrasM
Data: 2010-02-22 16:56:51
  na jo, del zmoniu skaiciaus faktas. Lankomumas - ne koks ne koks.

  o bet taciau, pats irgi realiai galejau tik penktadieni i Siemensa nueit,
teko pirkt viso savaitgalio bilieta (i visas varzybas).

  na ok, galima iki nuprotejimo sedet 4 varzybose, tada kaina stabiliai
visai maza, bet kai penktadieni i vienus vartus abejos varzybos, tai sorry.

   nepamirskim kad sestadienis tuo paciu ir darbo diena buvo....bet pagal
masinas ziurint jauciu tam paciam OZE ir VICHY buvo ne ka maziau bendrai
paemus nei Siemense :)))

 o siaip su pergale :)