Tema: Re: .
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-09-28 14:58:25
//yay! pagaliau galima bus pageimint:) //
I taverna galva ikisho zhiurkishko veido zhmogysta. Nerimastingai lakstanchiomis akimis apzhvelges taverna jis zhenge i vidu. Susikuprines, kudas ir baimingai besizhvalgantis aplinkui, su nutrintais ir kelio dulkem apejusiais drabuzhiais einantis baro link jis atrode suvarges, galbut todel pashalinems akims, jis atrode kaip trisdeshimt penkiu, nors ish tikro jam tebuvo 34. Priejes prie baro jis, vis dar besizhvalgydamas aplinkui galbut shiek tiek per garsiai klaustelejo padavalkos:
-Ash, chia, chia ash buvau rezervaves staliuka Slaptojo Shnipo vardu, - keistai merkdamas aki tuo pachiu metu, kazhkodel liezhuvio galiuka kishdamas pro prieshinga burnos puse paklause zhmogysta, tuo pat metu negrabiai bandydamas kisht varioka padavejai i ranka. Variokas skambedamas nukrito ant zhemes, zhiurkishkos ishvaizdos pilietis staiga bande lenktis ir ir paimt ji, ko pasekoje jo rankove prapleshe ten matyt bandytas slepti durklas ir taip pat nukrito ant zhemes, o krisdamas jis kazhkaip sugebejo prapjaut pinigu kapsheli ish kurio po visa asla pabiro variokai. Ju tarpe matesi ir kelios sidabrines monetos. Bandydamas staigiai viska susirinkti zhmogystasugebejo isipjauti i pirshta, taigi, padavejai mostelejus i vieninteli uzhimta staliuka zhmogysta ji pasieke su supjaustyta rankove, prapleshtu pinigu kapseliu, ishsiputusia kishene nuo varioku, durklu po pazhastimi ir vienu pirshtu burnoje.
Priejes prie staliuko zhmogysta ishtrauke pirshta ish burnos ir dirbtinai nuleistu balsu, kuris skambejo kaip kokliushu serganti zhasis, t.y. mielas ausiai kaip smelis prezervatyve jis pratare:
- Sveiki mano tamsieji draugai, mano vardas, - zhmogysta baimingai apsizhvalge, - Zhiurkius. Tuo metu balsos stygos nebegalejusios pakest tokio pasitychiojimo ish ssavo darbo pasiunte kosulio banga, todel zhmogystos vardas nuskambejo panashiai i Zhiu-kchu-kchu-kchu-kchchchchc- tfu, kchchchchchchch - tfu - Zhiurkius