Tema: Re: suma zodziais ant fastreporto.
Autorius: MinVodai
Data: 2009-11-02 17:52:03
naaa ne taip ten viskas paprasta su tomis sumomis :(  kaip galvojau :)

pagalbos reix...  Siaip visa programa sudaryta Delphi pagalba, o reportas
ant FastReport'o 4
hmmmm, kaip cia aiskiau paaiskinti, kad i pievas nenusukciau...
mazas is manes programeris, bandysiu ukiskai papasakot :)
ten yra galimybe parasyti Code, ale programa(komanda), kurios pagalba
atliekami kokie nors veixmai (tik nemushkit per galva, jei jau gryba
nupjoviau)
Ta Code rasyti leidzia PascalScript kalba.
Na ir is kur toki koda man "islupt" ?