Tema: Re: Kaip is MSSQL2000 Stored procedure iskviesti WebService
Autorius: Giedrius II
Data: 2009-10-27 17:52:43
Aš - duombazistas.
O situacija kodėl man reikėjo taip daryti yra tokia:
reikėjo iš SQL2000 (Windows server 2000 32bit SBS) lentelės UPDATE trigerio
įrašyti į SQL2008 (Windows server 2008 64bit) esančią lentelę. Ko tik
neišbandžiau: ir linked servers ir OPENQUERY niekaip - iš SSMS query'io
įvykdo iš karto, o jeigu įkiši į trigerį, tai gal 2 minutes mąsto, po to
išmeta kažkokią klaidą.
Kažkur forumuose radome, kad problema yra tame, kad 32bitų sistema kreipiasi
į 64bitų ir kažkoks nesuderinamumas.
Tai sugalvojau naudoti WS...
Tokia tai istorija, gal kas yra susidūręs