Tema: Re: Q: MySQL
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-10-26 10:08:05
Realiai vistiek buna parduodama dazniausia su idiegimu, o tada ir db kokia nusprendziama, cia is viso tau nereikia sukt galvosdel to, elementariai kuri kad palaikytu duobaes atitinkamas ir savo white paperiuose parasai, sistema gali dirbti su ta ta ir ta duombaze ir i distribucija neieina jokia duomenu baziu valdymo sistema (reiskia klientas tuo rupinasi pats, arba speju jus uz kazkoki mokesti, kiti gali turet bet nemoket suinstaliuot ir speju daznai koki MSSQL Express pasirinks nesuke galvos, ka teke matyt daug kartu...)