Tema: Re: Java-Eclipse (kuri pasirinkti)
Autorius: Artūras Šlajus
Data: 2009-10-10 13:50:52
Laimis wrote:

> Čia gal tik IDE prasme ir tai turbūt labai subjektyviai.
> Nes eclipse yra daug platesnis technologinis darinys/junginys, nei tik
> IDE...
Netbeans irgi yra platforma :) Same stuff.

> Na, švelniai tariant netiesa, nes:
> http://www.eclipse.org/org/press-release/feb2004foundationpr.php
> http://www.eclipse.org/membership
Taip, dabar abu jie yra opensource, bet vis tiek yra kuruojančios firmos. Sun'as
turi pas save padalinį skirtą netbeans tobulinti, na ir kas, kad jis opensource :)

> Galėtum tiesiog paaiškinti kas tau asmeniškai nepatiko, ko pasigedai;
> būtų kur kas objektyviau.
Paskutinį kartą kai žiūrėjau, tai Eclipse neturėjo naujausio Swing layouto
palaikymo savo GUI builderyje, kas buvo labai labai liūdna. Gal jau pasitaisė.

Ir šiaip, čia subjektyviai, bet man pats netbeans UI patogesnis. Plius su
pluginais žymiai geresnė situacija. PHP, bei ruby supportas geresnis :)