Tema: Re: Ką šiuo metu naudoja programuotojai?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-10-02 16:20:10
    Man click once irgi patinka, bet ne visada kuriasi :) ir tenka vistiek installa daryti :) jau su tuo kazkaip susitaikau, dar kai internetas optika tai spjaut ar ten 1mb ar 25mb kacialint i serva, vistiek max 1 min tai daro :)

    Buvo cia tokia ideja kaip nors idiegti su installu ir clickonce updatinimosi dali, kad ta prasme pirma karta normaliai suinstaliuoja setup'a o po to update'us gauna clickonce stilium, kad leidziantis tikrinama jau clickonce saite ar yra nauja versija ir sudeda kaip tai daro clickoncinis variantas, bet vis laiko ner tokiam researchui :) o butu tai tikrai iseitis, nes problema su clickonce yra pirma kart instaliuojant, o toliau updeitinimas kaip ir veikia manau pas visus...