Tema: Re: flash nusmigo
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-09-21 09:31:02
    Siaip tai kartais kai praso performatuot buna realiai nieko nenutike, kartais padeda isimti ir ideti ar ideti i kita kompa...

    As kaip flash pats nenaudoju tik SD korteles nes tinka jos ir fotikui ir kaip pakaitalas USB flasham naudojant kartu su mini SD readeriu, tai pabandau visaip pajungt (per usb readeri ir siaip idet kaip kortele), tai paprastai jei rekia formatuot, kazkuriuo is budu kompas vistiek man ja mato :)