Tema: Re: E-shop => Remote web application => E-shop
Autorius: Fwd
Data: 2009-09-15 16:54:03
"Tomas" <bliuzzas@one.lt> wrote in message news:h8o2ja$jef$1@trimpas.omnitel.net...
> application. Banko internetu atveju panasiai vyksta kai prisijungiama
> prie jo o ten jau buna suformuotas mokejimas ji patvirtinus uzsidaro
> langas ir e-shope patvirtinamas pirkimas. Su web servisu to nepadarysi
> nes atvaizdavima atsakymu reiktu igyvendinti e-shope. O to man nereikia.
Taip ir nesupratau. Ar tau reikia, kad banko operacijos rezultatai pasimatytu eshop'e (jei taip, tai kaip), ar to kaip tik nereikia?

> Mano ideja butu tokia kreipti i ta web applicacija atidarant linka
> naujam lange su parametrais. Ten tam lange atlikti viska ko reikia. ir
> uzdarant langa kazkaip issaukti veiksma e-shop lange kad sekmingai arba
> nesekmingai ivyko veiksmas kazkoks ir tada jau e-shop nusprendzia kaip
> elgtis.
Velgi nuo aplinkybiu priklauso. Perdavinejant taip parametrus saugumo tikrai neprideda.
Is principo, tai primityviai galima padaryti taip, kad eshop'e, paspaudus ant linko atsidarytu naujas langas (popup'as) su ta sistema, o joje atlikus darba, su window.opener padarytu ka reikia.
Grazesnis variantas butu toks: eshop'e paspaudziamas mygtukas, puslapis persikrauna, jo uzkrovimo metu prisijungiama (kad ir per web servisus) prie isorines sistemos, atliekama autorizacija, persiunciami uzsakymo duomenys ir t.t., o uzsikrovus puslapiui atidaromas panasus popup'as, kaip ir pirmuoju atveju, kuris veiktu taip pat.
Trecias budas, visus reikiamus veiksmus (patvirtinimus, adreso ivedimus ir pan.) realizuoti pas save sistemoje, o per web servisus isorinei sistemai perduoti jau viska ant lekstutes. Jeigu taip galima. Isorine sistema, atlikusi savo veiksmus (patvirtinusi uzsakyma?) per ta pati web servisa grazintu atsakyma, kuri pamatytu reikiamas vartotojas (kad pvz. pasikeite jo uzsakymo busena). Prarandamas interaktyvumas.
Jeigu cia konkreciai apie bankinius mokejimus kalbi, tai is vis kita kalba..

> Dar del web servisu ne manau, kad e-shop kuriu pristampuota pagal
> templatus n yra, sugebes isidiegti web serviso klienta paprasta. e-shop
> programavimo kastai turi buti minimalus.
Taupote ne ten kur reikia.