Tema: Re: sybase (allow to connect)
Autorius: Dex
Data: 2009-09-03 22:08:45
opcija tikrai yra, bet kol kas man ji prieinama TIK per Sybase
Central'a. O labai gaila. Perejes per visas sistemines lenteles neradau
nieko panasaus. Toks jausmas, kad si opcija nesaugoma viesai prieinamose
lentose.

O dalykas is tiesu patogus, gali atjungti, pvz. isejusi is darbo
darbuotoja, ir nereikia trinti fiziskai userio - kartais tai yra labai
naudinga!

Dex