Tema: Re: OOP literaturos, tutorialu
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-07-24 17:36:16
> Supergryniems OO puristams net paveldimumas uzkliuva :) Laiko, kad
> naujas objektas turetu ne PAVELDETI, bet IJUNGTI praplechiamus
> objektus

Man pirmas sakinys kažkaip su antru nekoreliuoja. Bent jau nemačiau,
kad kam nors paveldimumas kliūtų, visur įvardiją kaip vieną iš OO
savybių.
Dėl antros dalies, tai man toks įspūdis, kad paveldimumas kaip ir
raibiausia plunksna OOP uodegoj, todėl į tai per daug koncentruojamasi
mokant/supažindinant su OOP ir galiausiai gaunasi monstriškos ir
beprasmės objektų hierarchijos.
Realiai iš tiesų dažniausiai reikia įjungti ir tik kartais paveldėti.
http://www.artima.com/lejava/articles/designprinciples4.html

Ir dar: reiktų skirti OO kalbas ir OO programavimą ;)
„You can write FORTRAN in any language“

ic
--
http://rimantas.com/