Tema: Re: ASP.NET + Reports - ka geriau naudoti?
Autorius: Sabotage
Data: 2009-07-13 16:05:42
Gali bandyti naudoti MSSQL Reporting Services. Jie turi web interfeisa,
pakankamai nesunku ten sukonfiguruoti.

Jei nori reportus integruoti i ASP.NET, reiks naudoti ReportViewer Control.
Ten butu daugiau darbo, jei nori graziai padaryti parametru paemima is
ASP.NET puslapio, o ne naudojant standartini Control'o filter elementus.

Pats nesu naudojes Crystal reports, gali buti kad su jais dar paprasciau