Tema: Re: Java
Autorius: Shamanas
Data: 2009-07-05 16:27:15
On Sun, 05 Jul 2009 15:32:03 +0300, Jornada Del Muerto wrote:

> "Shamanas" <shamanas@gmail.com> wrote in message

> Kaip supratau EE- Enterprise edition, SE - Standart edition - ir
> greiciausia sito man ir reikia, va tik nesusigaudau kurio JRE man reikia
> nes ten versijuoja savaip o ne pagal Java 1.5 ir pan :)

Aha tau reikia SE -> Eclipse IDE for Java Developers puikiai tiks.
Java versiją susikonfiguruoji kokia turi, taip pat ir kokia nori naudoti
projekte -> t.y. eclipse leidžia skirtingiems projektams naudoti
skirtingas java versijas.
Ten skirsto pagal operacines sistemas, tai siųskis tokią kokia tavo
operacinė sistema.