Tema: Re: Intelligence - Management priority based software
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-06-26 00:35:30
Dar pridek toki faktriu,kad lengvas ir prienamas naudojims tokio daikto
butu.
Nes tokie softai yra, bet ju naudojimas tiesiog ziauriai blogas. Uzima
daug laiko ir t.t ir pan.
Ir daznai tokiu tikslu ir ziniu valdymas tampa dideliu projektu, del
kurio daryti tai ka planuoji laiko neuztenka :) Bandziau neiviena. Nors
as galibut uzsibreziu nerealius tikslus sau :)

PS: Beje,butent del to kaikuriems zmonems reikalingas "personal assistant".