Tema: Re: USB atidarymas kaip failo
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-13 13:49:06
    Aisku, irgi idomus sprendimas :) realiai tai cia buvo ir panasi
situacija, kurta programa dirbanti su LPT ir spausdinanti lipdukus, pradiniu
kodu ne viskas islike, ne visi failai, speju byrejas diskas kur sourcesafe
stovejo ir del sugadintu sektoriu kaikuri informacija pas juos buvo
prarasta, tai teko atstatinet programa ir praktiskai reverse enginering'u
uzsiimt turint tik veikianti exe, o spausdintuva ner kur jungt
pasitestavimui, yra tik USB variantai tai pamaniau rast kaip taip pat
atidaryt USB porta kad pratestuot nes ne viskas iki galo dirba.

    Bet radau kita iseity, biski crackinau programa ir vietoj irenginio
atidarymo viska i faila nukreipiau o dabar galiu lygint ir toliau reverse
enginerint :D o del USB reiks del idomumo paieskot :)