Tema: Re: Programavimas Androidui
Autorius: IDIT
Data: 2013-04-04 14:00:22
Na, man asmeniskai, tai VS ir C# tikrai arciau sirdies, nes su java mazokai
dirbes.
Atsisiunciau Xamarin'a, bet dideliu laiko/greicio pokyciu nematau, kaip ir
rase VaidasB. Be to, kaina, tai truputi beprotiska, bet itariu, kad
Microsoftas uz leidima daryti iskiepi VS kruva $ nulupo.
Zinoma, labai malonus dalykas VS yra tas, kad pradejus rasyti jau siulo
pabaigimus. Sito Eclipse neieskojau, bet itariu, kad nelabai ir bus.
gal rimtai reiks pasijungti savo tel ir bus greiciau.

"Baterijas"  parašė naujienų news:kjjdb9$dal$1@trimpas.omnitel.net...

Galiu patvirtint, kad veikia šitas variantas. O jei nenaudoji emuliatoriaus
ir debug'ini tiesiai ant device'o, tai netgi visai greitai veikia. Teko
vieną projektą daryt android'ui su VS. Buvo momentų, jog gailėjausi ne JAVA
pasirinkęs, bet visumoj pusė bb. Tiesa, teks mokėt kelis šimtus baksų už
licenziją.