Tema: Ats.: Kaip paimti paveiksleli is meteo.lt?
Autorius: siGis
Data: 2013-03-18 21:15:41
wget gal ir sugeba, bet kad jis tai padarytu man reiketu perskaityti
matyt keliu simtu puslapiu talmuda :(. Per daug sudetinga. Be to
neaisku kur ji padeti. Tur but reikia nuolatos laikyti pakurta
kompiuteri kuriame veikdamas wget darytu persiuntimus. Serveryje
patalpinti nera galimybes nes wordpress naudojuosi nemokamai ir
priejimo per ftp nera. Nebent jis galetu tai atlikti tupedamas kito
hostingo serveryje. Bjaurus reikalas. Nera taip svarbu, kad tiek
gaisciau laika.

Tik idomu kame cia reikalas jeigu tiesiogine nuoroda i paveiksleli
neatidaroma? Kai ivedi tiesiai narsyklen viskas veikia kuo
puikiausiai. Wordpresso ir gi nenoreciau kaltinti nes kitus
paveikslelius is kitos svetaines uzkrauna be vargo. Neveikia tik is
meteo.lt. Vis tik valstybine tarnyba, o autoriniu teisiu apsaugom
apsikrove kaip primityvus privatininkeliai. Galima pagalvoti kad visa
iranga susipirke ne is valdisku pinigu.

Pameginsiu apgauti. Gal jie ten turi koki juodaji saras kam negalima
siusti i kuri patenka ir populiarusis wordpress. Gal i megahosta
pavyks paimti, o is ten jau i wordpressa permesti.

"saimhe"  parašė naujienų news:ki73in$3t4$1@trimpas.omnitel.net...

> http://www.meteo.lt/dokumentai/operatyvi_inf/hymer/plot/0810_vl_30.jpg
> http://www.meteo.lt/dokumentai/operatyvi_inf/skaitmenine_prog/meteo_vilnius.png

  Net wget sugeba juos partempti, su defaultiniu User-Agent ir be
Referer.

> Ir  dar - http://www.meteo.lt/radaro_inf.php. Siuo metu neveikia.

  Dar prieš pusę metų įsidėjau tiesioginę nuorodą į png failą
smartfone
su Pocket IE, ir sėkmingai atidarydavo. Dabar nėra kaip patikrint.

> Reikia paimti tuos paveikslelius ir ikleti i kita svetaine word
> presse. Sudejus tiesiogines nuorodas i juos kazkodel neuzkrauna.

  Tai gal čia pats wordpress kaltas? Ar visgi meteorologų serveris
Referer tikrina?

--
  saimhe