Tema: Re: Klausimas PHP zinovams
Autorius: Vinetu
Data: 2013-02-27 14:22:11
Neparasiau, kad zmogus gali tureti tik viena adresa vienam mieste.
id laukai lentelese yra. Buciau dekingas jei bruksteletum php koda siai
uzduociai. Tavo minti pagavau, bet PHP man dar neaparti laukai :)

"Vamzdis"  wrote in message news:kgknr8$rqh$1@trimpas.omnitel.net...

O jeigu pvz Jonaitis turi 2 ar daugiau adresu Vilniuje, tai kaip ir
nesusitvarkai su pirmaja net :)

as daryciau sitaip (dar cia priklauso kaip susiprojektavai lenteles):
1. paselectini Zmones
2. pasectini adresus pagal zmogaus id.

Suki cikla per paselectintus zmones. tada kiekvienam zmogui siunti uzklausa
mazdaug tokia SELECT * FROM adresai WHERE zmogaus_id = $zmogausId. Cia. dar
reiketu prijioninti Miestu lentele :)
tada gauni rezultata ir suki cikla jame taip ispiesdamas ka reikia.

P.S. adresu lentele turetu tureti butinai siuos laukus:
id, zmogaus_id, miesto_id, o toliau visi adresu laukai.