Tema: Re: Kur Lietuvoje nuotolinis darbas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-10 10:45:11
www.odesk.com << tik cia lengva nebus pradzioje, be to kad naujokam nelabai kas duoda ka daryti, dar gerai ten butu perejus geru balu testus ir pradzioje kad surinkt kazkiek valandu siulyciau kainos neuzkelt, nes kiti nedarbina jei neesi dar nieko niekam dares, o kiti ziurii kad valandu butu pvz nemaziau kaip 100 ir t.t... ten beje ir pastovu darba susirast eina, labai svarbus faktorius yra tavo anglu kalbos zinios tenai. Va pas mane ne idealiai su ja, nors papildomai cia mokinausi dabar geriau, bet dar stiprus nesijauciu, tai jei paraso perfect english ne nebandau, beje anglu testa ir eina pereit, kaip ir daugeli kitu :)

Arba skersai isilgai per visokius skelbimus ieskai kur tinka, kad dirbtum nuotoliniu budu, pvz perskaitai viska www.dirbkit.lt

Dar yr variantas, jei imone, kur dirbi gryba pjauna, pvz. nepakankamai gerai aptarnauja klientus, ar koki likimo valei palikus, nes ner pvz programeriu pakankamai, tai tokiem klientam gali tiesiai pasiulyt dirbt :) man buve yra, kad seniau kai dar dirbau kitiem ir iseidinejau is kontoros vienos, tai viens rimtas klientas pasiule dirbt tiesiai... nes praktiskai viska as vienas ten jiem tvarkiau kelis metus, matyt patiko mano darbas, o su tos imones vadybininkais ir sefo poziuriu i klientus nelabai kas sutaria... :)

Dar yra budas, susirasti imone, kurios veiklos sfera tau gerai zinoma, technologijos ir visa kita, zodziu kur matai kad idealiai tinki ir nesvarbu, kad jie siulo pastovu darba pabandyt pasisiulyt kaip freelanceriu, sitas man yra suveikes ne karta :)

P.S. Efekto nelabai duoda jei idedi cv i kokius darbo paieskos saitus parasydamas, kad ieskai darbo namie, esu idejas i kelias vietas beveik 0 respondino.

JDM.