Tema: Re: excelio password'o crackeris
Autorius: Sail
Data: 2012-07-11 14:02:02
Tai jau ačū dievui atskikrapščiau, likimas padėjo.

Situacija čia ne ta, duomenų slėpimui čia nėra.

Kaip gerai žinot, 95 proc juzerių deja yra buki, ir ten visokios apsaugos
yra tvarkoj. Xitražopiems, kurie galvoja, kad protingi, o vėjų pridaro daug,
ir deda passwordą.

Bet yra 5 procentai normalių, kurie patys žino, ką ir kaip daryt, ir dar
geriau, nei numatyta originaliai.

Vat tada nervina, kai passwordas uždėtas, o vis vien turi viską
reverse-engineerint, kadangi tenka  pritaikyti savo reikmėms. Nes darbo
krūviai tokie, kad jei dirbt pagal numatytas bukas procedūras, tai fiziškai
susitvarkyt deja neįmanoma. Visiems gi poxui, kol neužlinko kas nors,
reiškia zjb esama sistema, juk veikia.
Tai tik prisitaikius viską pagal save ir automatizavus - dar įmanoma
susitvarkyt.

Ech, nesusidūrę esat tikriausiai su didelėm organizacijom. Sunku kaime be
nagano...

Bliam, pasiūlytų man 2002 metų atlyginimą ir darbo krūvį - pasirašau iš
karto. Bet deja, negrįš jau.