Tema: Re: REQ .NET/T-SQL programuotojo Vilniuje
Autorius: Saras
Data: 2012-07-11 10:16:40
Siais laikais yra pilna geru web freimworku. Kurie leidzia isviso beveik
nematyti html'o ar JS. Ir viska galima pakabinti kaip tu sakai ant
kontrolsu.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

    Gali but, nesakau kad padaryti neina webe, aisku eina :) bet cia jau
kazkiek is serijos ir su assembleriu DB sistema sukurt galima :) tik tai
nereiskia, kad cia pats optimaliausias variantas :) aisku jei dirbama
normaliai tai duombazistui geriau neuzkraut HTML'o ar javascript, bet cia
toli grazu ne kiekvienoje imoneje yra taip as manau.

P.S.

    Paprasciausia daug metu pas mane pagrindinis prioritetas buvo ir yra
mazinti softo sukurimo kastus ir laika, atidirbant ivairias technologijas,
algoritmus, bibliotekas ir net kazka panasaus i frameworkus tam, kad kode
liktu kuo maziau eiluciu nesusijusiu su verslo logika. Faktiskai daugumoje
programavimo idelogiju yra gan patogu viska sukurti, bet jeigu reikia
pastoviai tobulinti tai jau toli grazu ne kiekvienu atveju yra tai patogiai
ir efektyviai1 padaroma, kuo daugiau kodo tuo daugiau klaidu (viena is
esminiu taisykliu pas mane) :) o klaidas visada lengviau taisyti kai ji
daroma vienoje vietoje algoritme, o ne kada buna pricopypastinta simtus
kartu kazko, nors siaip universalizacija, padaryti viska taip, kad rezultate
liktu mazai kodo manau turetu dominti ne viena programeri, visdelto tai
issukis :)