Tema: Re: Reikia patarimo dėl PHP reporto
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-06-06 16:07:30
Dar yra variantas, kaip draugelis realizavo vienoj valstybineje sistemoje tai generuoti PDF, tiesa reiks tada PDF palaikymo ant PHP ir pramokti visa ta dokumento generavima daryti, bet toks viens rimciausiu ir manau universaliausiu butu, kokios Javos gali ir nebut ar isjungta but pas klienta, o cia sau spaudzia buttona ir parsisiuncia PDF.