Tema: Re: DataGrids ...
Autorius: mirkt
Data: 2012-05-28 14:58:56
Žuo, reikia čia useriams kelias užklausas iš „Oracle“ pasižiūrėti..
Paėmiau „Yii“, atvaizdavimui CGridView (o su juo eina ajax sorting,
paging, column filtering..), kaip data source jam pakišau
CSqlDataProvider, jam SQL'ą controller'yje pagal filtrus generuoju su
query builder.. Viskas tiesiog veikė.. :)
Kaip atrodo CGridView:
https://github.com/VisualAppeal/YiiBootstrap/wiki/CGridView

Tada su „Gii“ (http://www.yiiframework.com/doc/api/1.1/GiiModule)
  per web'ą sugeneravau User/Group/Access_permission model'ius ir CRUD
(į SQLite) controller'ius jiems.. Žuo, userių valdymas nieko nekainavo
:) Tik sukurpiau CGridView filtrus, kad useriai galėtų querinti tik
palei jiems priskirtus paieškos kodus..

Dar teko pasirašyti kelis widget'us filtrams: date range (su jquery date
pickers) ir SQL'o sąlygoms su operatoriais t.y. select box'ai su >,<, <>
ir t.t. ir input field'ai su reikšmėm.. Tokių widgetų neradau, bet gal
prastai ieškojau..

Kas dar.. Lietuvybė -- kažkiek yr, kažkiek savo pridėjau, logging --
patiko, susikurpiau savo route'ą userių užklausoms dėti (pakaiko DB,
file, email, ..), user friendly alias'ai -- viskas yr..

Ar nesunkiai dirbasi – aš su „PHP“ nedirbu, su „Yii“ iš vis pirmą kartą,
bet, va, ėmiau ir sumečiau ant greito.. Visai patiko.. Neįsigilinau tik,
kaip su view'ais protingiau elgtis..

Apie kokias redagavimo galimybes klausi? Jei apie kodą, rankos atrištos..