Tema: Re: VC++ 2010
Autorius: kef
Data: 2012-05-18 09:42:04
"viska_dare_vienas" <a@a.lt> wrote in message
news:jp4lsc$qvv$1@trimpas.omnitel.net...

> Laba diena.

Sveiki

> Del pirmo punkto: nezinau; po nosim VS2010 neturiu, bet, kiek is senu
> laiku pamenu... is kur ta *.lib faila traukete ir ar tikrai jis skirtas
> naudoti su VS2010? ir ar tinkamai butent jis sukompiliuotas? kai kurie,
> ypac mazo dydzio *.lib failiukai budavo ne sukompiliuotu funkciju
> rinkinys, o informacija kaip naudoti kartu pateikiamus *.dll failus.

Yra musu DLL su kruvele stdcall calling convention funkciju, kuris tinkamas
vartuot su labai daug visokiu priemoniu nuo delfio-bilderiu, VB iki labview
ir vlnzinko. Su tuo paciu C++ builderiu is betkokio svetimo dll su implib
padarai lib, ikisi i projekta, #includini H ir viskas. Su senais visual C
irgi tas buvo imanoma, tik vat neprireike N metu, o MS ryskiai nugrybavo per
ta laika su savo tobulinimais. Na bet reikejo skubiai klientui, tai jau
padariau ko reikia su dinaminiu loadlib, getprocaddress ir t.t.

> Del antro punkto: panasu, kad Jus teisus (prikabinu piesinuka).
>
> Kaip suprasti apie header'iu perrasyma? Jei tiekejas pateikia *.dll
> kompiliatoriui, tai ir atitinkamos rinkmenos juose esamu funkciju
> naudojimui tutetu buti (vardais arba indeksais, parametru tipai ir
> kiekiai) (arba bent popieriuje).

As ir esu tas tiekejas. Visada galvojau kad statinis dll linkavimas yra
paprasciau ir maziau vargo nepatyrusiems vartotojams. Bet MS arba ikiso tai
i subine, arba isjunge tokia galimybe.
VC importo lib'a ir def'a padariau be problemu. Bet priverst kad linkeris
negeneruotu klaidu nesugebejau duoto laiko ribose, padariau dinamiskai.