Tema: Re: Graiku patvarkyti nepajegi, tai ant Hungarijos atsigriebia!
Autorius: viska_dare_vienas
Data: 2012-03-14 14:21:26
man geriausias bajeris buvo su SNORAS banku - buvo viso ~400 milijonu Lt trukumas (ka kaip jau iprasta eilini karta but kompensave patys savininkai, savo asmeninem piniginem machinacijom paeme banko vertybinius popierius), o dabar po "geradarisku" "valstybes" "pareigunu" veiksmu ~7,6 milijardo Lt "banko veiklos" skyle, kuria siuloma dengti is biudzeto, nezinia kokios indelininku patirtos islaidos del nepatogumu, priedo nutarimas atpy...ti visa tai paviesinusius, SUPER DIDELIS NORAS TURETI SAVUS piniginiu nusikaltimu tyrimu "pareigunus" ir visa tai tiesiai visiems indelininkams po nosimi

likvidatorius mat operatyviai rado neteisetai pervestas lesas uzsienyje - a sumos neskelbia; gal net neverta ir sakyti?

istorijos patikes posakis - "Bankas nevykdo jokiu operaciju. Jei kas ten ir vyksta is inercijos..."