Tema: Re: Kintamieji
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-01 14:22:15
    Cia daugiau strukturinis arba objektinis programavimas, geriausiai gal objektinis, visi tie gamtos dalykai, reiskiniai ir visa kita virsta objektais, turi savo savybes, atlieka savo veiksmus, itakoja vieni kitus ir t.t... Beje taip dirba daugelis kompiuteriniu zaidimu, tai visumoje virtualus pasauliai net su savais fizikos desniais, iseina kad programmeris sukures toki pasauli tu visu objekteliu atzvilgiu tampa dievas;)

P.S.

    Jei labai ner ka veiks tai gali sita paziureti: http://www.imdb.com/title/tt1513168/ bent man patiko. Na ten siek tiek irgi dievo iesko tik mokslininkai:)


"error" <error@error.error> wrote in message news:jinlq4$e4r$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas supranta kintamuosius, tas supranta programavimo esme.
> Sakykim darom programa: apie saules sitemos planetas ir kokia
> gyvybe gali atsirasti priklausomai nuo kiekvienos planetos kintamuju
> (parametru). Planetos parametrai: pvz skersmuo, nuo kurio priklauso
> laisvojo kritimo pagreitis. Konstanta tai gravitacijos konstanta.
> Ir parametrai aprasyti galima praktiskai viska: automobilius, zmones,
> vaistus....
> 
> Geriausia pradeti nuo kalbos Pascal, nes zinai viena kalba
> tai pasiduoda ir kitos.
> 
>