Tema: Re: apache child procesai
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2012-02-14 11:27:12
On 02/14/2012 11:02 AM, Dainius wrote:
> na matyt geresne iseitis, nei php kodo koregavimas.
> as net nezinodamas tikros situacijos, galiu bent tris variantus
> sugalvoti, kodel kodas gali buti nekoreguotinas. Ar tai atitinka ralybe?
> Kas zino..

Na, aš irgi galiu sugalvoti. Bet ar kas nuo to pasikeis.

a) Teoriškai MaxRequestPerChild turėtų padėti. Tam ir buvo sukurta
MaxRequestPerChild direktyva:

Setting MaxRequestsPerChild to a non-zero value limits the amount of
memory that process can consume by (accidental) memory leakage.

Reiktų atkreipti į pastabą apie KeepAlive.

b) Jei norim leisti vykdyti problematišką kodą, tuomet reikia priemonių
hostui/procesams stebėti. Galbūt padėtų "monit":

http://mmonit.com/monit/

Grubus būdas: galbūt galima pritaikyti, kad jei hostas juda link "out of
memory", restartint apache2.

Bet visa tai kainuoja resursų prasme. IMHO man atrodo paprasčiau
susitart su klientu/kliento programeriu, kad pataisytų kodą.
--
Pagarbiai,