Tema: Re: PHP sesijos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-02-01 19:33:27
Gali, ziurint kaip sesija, tiksliau cookie kuriamas http://php.net/manual/en/function.setcookie.php

gali nurodyt tipo: *.domenas.com eis tipo i viena cookie viso domeno zaislai, ar subdomenas.domenas.com eis pagal subdomenus ar net subdomenas.domenas.com/direktorija/direktorija/ tada tik tai direktorijai, bet reik kuriant sesija specialiai nurodyt koki cookie daryti, teks siek tiek pasiskaitineti, pasigooglinti senai man paciam reikejo tai atmintinai nepamenu...

Va stai gabalas is opencart:

<?php
final class Session {
 public $data = array();

   public function __construct() {
  if (!session_id()) {
   ini_set('session.use_cookies', 'On');
   ini_set('session.use_trans_sid', 'Off');

   session_set_cookie_params(0, '/');
   session_start();
  }

  $this->data =& $_SESSION;
 }
}
?>

Cia naudoja komanda: http://lt.php.net/manual/en/function.session-set-cookie-params.php

Rodos jos paramai kazkaip nurodo irgi...zodziu RTFM! :) ir sekmes!

JDM.