Tema: Re: MSSQL LEFT JOIN - WTF?
Autorius: NicMC
Data: 2011-11-24 12:27:53
Gaila. Daug mieliau tai veikia MySQL. Nes tokiu atveju "INNER JOIN T2 ON
T1.F1=T2.F2" yra ne kas kita, kaip "LEFT JOIN T2 ON T1.F1=T2.F2 WHERE
T2.F2 IS NOT NULL"

> SELECT * FROM TABLE1 T1 LEFT JOIN ( -- tipo cia distinct isrenki tik
> po viena reiksme tam tikro lauko SELECT DISTINCT
> [laukas_pagal_kuri_norima_kad_nesikartotu] XX FROM TABLE2 T2 ) T2 ON
> T1.Laukas = T2.XX

Su sąlyga, kad man reikia BET KOKIOS laukų 2,3,4 ir 5 reikšmės kai
laukas 1 lygus kitos lentelės laukui gaunasi ppc:

SELECT * FROM (
SELECT F1,
(SELECT TOP 1 F2 FROM T2 TX WHERE TX.F1=T.F1) F2
ir t.t.
FROM (SELECT DISTINCT F1 FROM T2) T)

Ir tik šitą krakoziabrą prijoinint prie pirmos lentos? mda....