Tema: Re: MS TVS
Autorius: Ash
Data: 2011-09-26 12:39:17
Niekad nežinai, ar jie pastina ir duomenis naudoja vieną kartą , ar
išpastinti exceliai gyvena savo atskirą gyvenimą?
Kontrolinis klausimas būtų: išinstaliuoju excelį vienai savaitei, ar jums
stoja pagrindinė veikla?
Jei ne- viskas taip ir kaip ir galvoji.  Jei ne- arba tu nespėji, arba vadai
taupo ant vystymo...

Ed.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Siuo atveju viskas panasiau link kietai isiutu funkciju, yra sukurta
informacine sisetma ir su ja dirbama, tiesa beveik is bet kokio jos duomenu
saraso gali kopijuotis ir pastinti graziai i excel (csv), tai tik klientam
prireike prisijungimo ir keliu navarotu, reiskias paciam darytis reiks.