Tema: Re: Chrome negerai rodo lietuviskus kringelius
Autorius: siGis
Data: 2011-09-05 23:19:50
Kalbejimas ne i tema zinoma labai padeda visokio plauko Pilypams pasijusti pranasiais ir
reiksmingais. Tikrove deja del to nei kiek nesikeicia.

Pastebek kaip raso ir atsakineja Jornada Del Muerto, shaime, ReM. Aciu jiems. Pamegink uzciuopti
esmini skirtuma su tuom ka rasai tu, ar ejs.
Tik tiek galiu tau padeti. Toliau turi stengtis pats.

"trigras"  parašė naujienų news:j439tu$h5o$1@trimpas.omnitel.net...

2011.09.04 23:21, siGis rašė:
> Supratau. Su koduotemis ir siais laikais vis dar hemorojus. UTF8 lyg ir
> turetu spresti nesuderinamumus, bet perejimas matyt bus ilgas.

Kažkaip man atrodo, kad hemarojus ne su koduotėm, o su tarpinėm