Tema: Re: Oracle sertifikatas LT. Kur ir kaip?
Autorius: sinkleris
Data: 2009-04-09 02:33:46
tingiu ziureti del oracle, bet sun speju analogiska situacija.
nusipirkau is sun egzamino voucher'i, tada per prometric saita
uzsiregistravau kur ir kada laikysiu.
ir viskas, ateini su asmens dokumentu ir testuojiesi.

pirma egza laikiau kitoje salyje, tai po keliu metu pamirsau prisijungimo
duomenis prie prometric saito,
kai norejau kita egza laikyti lietuvoje, tai paskambinau i baltijos
kompiuteriu akademija kad jie man uzregistruotu laika.
bet nebutinai per bka laikyti, lietuvoj yra bent keletas prometric
autorizuotu centru, alna berods ir panasiai.