Tema: Re: PHP kodo eiluciu skaicius
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-04-07 22:18:27
Pradesiu nuo mazos, anekdotines istorijos:
Po smulkios avarijos zmogui automobilyje reikejo islyginti duris.
Atejo pas meistra. Meistras paeme plaktuka. Vienas smugis ir viskas
issilygino.
Meistras: Is taves 50 doleriu.
Vairuotojas: Kodel taip daug, uz 1 smugi ir 5 sekundes darbo.
Meistras: Ok. Stai detali saskaita
	1 doleris uz 5 sekundes darbo laiko
	1 doleris uz plaktuko nuoma
	8 doleriai uz surtaupyta laika
	40 doleriu uz zinias kur smogti plaktuku

Tai, mano darbas, kaip programuotojo, susideda is 80% aiskinimosi kur ir
kaip smogti, 15% koki iranki pasirinkti, o 5% kodo rasymo.
Prie to, kad darbus atlieku labai greitai.

Tie kas programuoti nemoka ar nezino tokio darbo specifiku, praleidzia
50% programuojant ir 50% taisant savo koda.