Tema: Re: Kokių programuotojų didesnis poreikis
Autorius: dainius
Data: 2011-06-04 21:49:56
niekas niekur realiai neapmoko, geriausiu atveju, jei darbdavys mato
perspektyva jis suteiks galimybe, bet viskas priklauso nuo pacio darbuotojo.
mokyklos laikais mus versdavo mokytis tevai ir mokytojai, kai baigem mokykla
ta pareiga pereina ant musu paciu peciu.
o jei pats asmuo nori mokytis tai jis visada ras budu kaip tai pasiekti,
deja daugumas is tu "norinciu" realiai nori nemokytis, o gauti didesne alga,
o kad ja gauti reikia baigti kokius nors kursus, i kuriuos tas piktas
darbdavys net nenori siusti..

as pilnai sutinku, kad Lietuvoje yra nemazai darbovieciu kur darbo santykiai
truputi iskreipti, is serijos "jie apsimeta, kad mums moka, mes apsimetam,
kad jiems dirbam" ir as tikrai ju nepateisinu. Bet tai neturi nieko bendro
su asmen noru tobuleti.