Tema: Re: div ir mod C++ kalboje
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-02-23 14:29:34
    Gal ir dirba, man va kokiais 1995 m. dar kai tik asmu programinau neapykanta paskaliui ivare draugelis kuris su juo siek tiek zaide ir aiskino visiems kad paskalis kruciausia kalba is visu ir kad visos kitos sh... del to veliau ejau C keliu :) ir is principo niekada nieko paskalio programavimo kalbu seimos nesimokinau :)) na bet ir nebuvo butinybes :)