Tema: Re: kaip (pa)select(inti) ?
Autorius: If
Data: 2011-02-09 16:51:08
Vienas dalykas klaidos, kitas paciu elementariausiu duomenu strukturu
taisykliu nesilaikymas. O gal kaip minejo, kad kazkam tai per sunku
suprasti, plius norodant i sunkia vaikyste. Tai gal jau pakeistas ir duomenu
strukturu mokslas. Gal galeciau budamas toks neismanelis gauti jo istakas?
Kaip naujuju amziu pasekejai, "facebookines" technologijas kure :)