Tema: Re: Kintamajo perdavimas is C# i VBA
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-02-03 21:29:37
    Ka reiskia i C#? Jeigu su C# rasei komponenta ir jis COM visible tai idejas i savo exceliuka turetum galet jo metodus naudot, VBA inicializuoja C# rasyta com visible komponenta ir pasijama is jo reiksme, o jei nori atidavinet is c# i vba kazkokiu callbacku ar eventu reiks.

    Siaip labai abstraktus klausimas kaip paduoti i vba is c# kazka... gali ir prie excel per ODBC ar OleDB pasijungt ir irasyt kazka i kazkokia cele.. ar per koki nors DDE... nors to neteke net man paciam naudoti.

    Konkreciau parasyk koks tikslas ;)