Tema: Re: Text wraperis VBA
Autorius: Zv
Data: 2011-01-28 11:57:24
On 01/28/2011 10:32 AM, Laimis wrote:

> Nors ir zsh, ksh, kt... Nieko specifiškai bash'iško tame skripte nėra
> (visas lyg ir posix'iška). Na, nebent dash'as nesupranta let; galima
> keisti į c=$(( $2 - 1 )) ir važiuos.

> Neminėjai, kad viena eilutė gali būti (s)keliama N kartų. Aš supratau,
> kad kad (s)keliama tik sykį; ką reiškia paaiškinimas/sąlyga, kad
> nukeltoje eilutėje simbolių nebūna daug už 100...?
>
> Taigi, patikslink sąlygas: kiek gali būti header'io eilučių ir ar jos
> tik vieno stulpelio ir kt. Gal nepatingėsiu dar smegenis su sed'u
> padžiovinti, o gal jau pasiūlysiu kur kas elegantiškesnį, bet nedaug
> [...]

Headeris 7 eilutes, headerio eilute gali buti keliu stulpeliu.

Viena eilute keliama tik viena karta.
Tarp duomenu eiluciu buna tusciu eiluciu. Gali buti kelios tuscios
eilutes paeiliui.
Zinomas stulpeliu skaicius duomenu eiluteje. Duotame pavyzdyje 4
stulpeliai. Bet sprendimas neprisirisant prie stulpeliu kiekio butu
universalesnis.

Empyriniu budu :) nustaciau, kad 60k irasu nera duomenu eilutes, kuri
butu nukelta, o tame nukelime butu daugiau kaip 100 simboliu.