Tema: Re: blyn stringai
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-19 11:39:25
trigras rašė:

> Visad (ypač mokinantis) galima lygiagrečiai pasileisti normalų IDE ir
> prasitestuot, kaip turėtų veikt ta kodo dalis.

Gal ir būtų teisybė, tačiau tas WinCC yra kažkoks pakrypęs. Nei ten
normali C (tik C Script, kaip suprantu; t.y. interpretuojama), nors ir
su prierašu ANSI. VBS irgi su nukrypimais (jau anksčiau čia
išsiaiškinom, kad generuojamos overflow klaidos, nors microsoft'inis to
nedaro). Prierašas ANSI, panašu, byloja tik tai, kad įgyvendinta dalis C
kalbos/bibliotekos funkcijų, t.y. funkcijų vardai tikrai yra pagal ANSI
standartą...
(o kai pasižiūri manual'e, tai pradeda lįsti visokie apribojimai ir
kabliukai pvz.: *printf* funkcijų eilutės ilgis tik 360 simbolių ir kt.).

Žodžiu: geriau jau iš karto lipti ant grėblio, t.y. vietoje (toje
aplinkoje, kur kodas turės veikti.