Tema: Re: Kaip istraukti foto is mysql longblob
Autorius: apchy
Data: 2011-01-14 10:01:53
greiciausiai nera jokio failo, o duomenis binary formatu istraukti is lentos ir laikomi atminty ir tiesiog pribindinti prie objekto, kuris rodo ta fotke
tai tuos duomenis reiktu su strtofile komanda issaugoti i faila ar kazkaip panasiai,
o kad paspaudus desini klavisa leistu padaryti save as taip taip paprastai nesigaus, reiktu popup menu kurti :) paprasciau butu koki mygtuka salia padaryti