Tema: Re: pogrammer is...
Autorius: saimhe
Data: 2011-01-10 11:44:05
> skaičius reikia dėti į string, bet kaip paskui man su tuo string daryti veiksmus? Prie jo pridėti,atimti, dauginti?

  Tais pačiais "ant popieriaus" būdais, kaip pradinėje mokykloje mokė.
  Tikros didelių skaičių bibliotekos sumą ir skirtumą panašiai ir daro.
Daugyba ir dalyba gautųsi per lėtos, yra kitu principu veikiančių
greitesnių algoritmų.

> AB01 |Žooodis Žodis| 2 2 2
> Kaip reikia paiimti iš eilutes informaciją tarp ||?

  s1 = strchr(eil, '|');
  *s1++ = '\0';
      /* eil -- gatavas pirmasis stringas */
  while (isspace(*s1++));
      /* "Žooodis" pradžioje (galbūt už skirtuko yra tarpų) */
  s2 = strchr(s1, '|');
  *s2++ = '\0';
      /* s1 -- gatavas stringas, galimi tarpai gale dar nepašalinti;
         s2 -- už antrojo skirtuko */

  Skaičiams yra kiek aukštesnio lygio priemonė, strtol(). Trečiasis
parametras rodys į simbolį, kuris buvo pripažintas nebe skaičiaus dalimi.
Taigi galima pagauti gana daug formato klaidų.

>    3
>   7 4
>  2 4 6
> 8 5 9 3
> Tarpų skaičius yra žinomas tai kaip printf() nurodyti tuos tarpus?

  Pakaks putchar() cikle.
  Labiau iškreiptas būdas -- printf() "format string" darytis dinamiškai.
Pirmasis parametras nebūtinai konstanta.

--
  saimhe