Tema: Re: SQL
Autorius: NicMC
Data: 2010-04-15 20:20:15
On 2010.04.15 17:26, Jornada Del Muerto wrote:
> Reik rimtai saita kurt kur butu juodas sarasiukas tokiu geniju, man
> ir teke susidurt kartais, kai po to taisai jo pridirbtas nesamones
> tai  po 100 keiksmazodziu pasakai per 10 minuciu...

Na, atleisk, ne mano kūryba. O ir visiems iki manęs gerai buvo, blogai
pasidarė, kai prireikė iš to paties šūdo išspausti naują varškę.
O kad per nagus reikia trankyt, tai gal ir tiesa, deja pritankyt teks
per daug žmonių, ranka pavargs. Visai nemaža sistema yra tobulinta eilę
metų ir dažniausiai principu "dabar padarom bele tik priduot, normaliai
sutvarkysim vėliau". Keista, bet dar vis veikia... Beje, iš mano pusės
tradicija tesiama :D