Tema: Re: XML integravimas į html/php
Autorius: Fwd
Data: 2010-03-19 14:23:26
Sveikas guze;)
Jei pats bandai gaminti.. tai pirmiausia tau reikia išparsinti XML'ą, tarkime su http://lt.php.net/manual/en/simplexml.examples-basic.php . Ką toliau su tais duomenimis nori daryti ir kur juos kišti - neįsivaizduoju, tad nieko ir pasakyt negaliu. Faktas, kad tik HTML žinių neužteks.
Kad kas nors kitas padarytų, reikia daugiau detalių. Pradedant tuo, ant ko padarytas tas e-shop'as, kas jį darė ir pan.