Tema: Re: programuotojo CV pavyzdys [50 KB]
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-03-15 12:23:20
    Paziurek kiek yra darbo pasiulymu kas del PHP vien tik news paemus (o.php, o.programming, o.darbas.siulau ), manau kad ir krize ar ne krize, bet yra labai didelis rinkoje poreikis butent PHP programmeriu tuo paciu net ir freelanceriu :) cia aklam matyt.

    Kaip kartais pagalvoju gerai kad PHP man tik salutinis dalykas ir specializuojuosi ant .net ir judu link java/javaFX dabar :) tai niekas per daug netrukdo manes :) o freelancinu savo noru, kaip jauciu ir daugelis, dirbti ofise fulltime reiskia i diena po kazkur 1-2 valandas sugaisto nereikalingai laiko ant kelioniu i darba ir atgal, kai budamas namie sutaupai ta laika ir per ji galima nemazai nuveikti, jeigu paskaiciavus:

    Pvz kelione is namu i darba ar atgal 30 minuciu, i abi puses = 1 valanda, 5 darbo dienos i savaite = 5 valandos veltui isvaistyto laiko, per menesi 4x5 = 20 valandu, o per metus 12 x 20 = 240 valandu veltui sugaisto laiko, man ju nieks juk neapmoka? tai ar apsimoka man?

    Kitas dalykas freelancinant neturiu boso, jauciuosi bosas sau ir jauciuosi kaip zmogus... tuo paciu tai geras budas pratintis prie savo verslo, galvoti autonomiskai, sprendziant paciam visus klausimus, tokius kaip resursu paskirstymas, prioritetu ir t.t.. minusas aisku styga experience sharing'o kai ner kolektyvo o vyksta virimas savo sultimis, bet ne visiem jo truksta...